Fasada medialna to doskonałe narzędzie dla instytucji publicznych, firm, organizacji. Pozwala w szybki i prosty sposób podkreślić, lub zupełnie odmienić wizerunek danego obiektu, podnieść jego walory estetyczne, a także zwiększyć rozpoznawalność na mapie miast. Dzięki nowoczesnym technologiom, rozwiązanie to mają także zastosowanie podczas imprez okolicznościowych, dają możliwość projekcji - wyświetlania konkretnego wzoru czy komunikatu. Wszystko to sprawia, że tego typu instalacje, są coraz chętniej wykorzystywane.
Światło a marketing
Coraz istotniejszą rolę w przestrzeniach publicznych odgrywa marketing sensoryczny - wykorzystanie w celach marketingowych muzyki, zapachu, a także - światła. Odwołując się do zmysłów, możemy z łatwością tworzyć atmosferę danego miejsca i sprawić, że będzie łatwo rozpoznawalne. Odpowiednio zrealizowany system oświetleniowy to potężne narzędzie, które daje niemal nieograniczone możliwości. Dzięki właściwie zaprojektowanej fasadzie, spójnej z tożsamością danej marki czy organizacji, jesteśmy w stanie zaakcentować obecność na rynku oraz przekazać istotne dla nas komunikaty.
Oświetlenie szyte na miarę
O tym, dlaczego warto zaprosić do współpracy projektantów, opowiedział ekspert w zakresie nowoczesnych systemów oświetleniowych - Radosław Zacheja, prezes firmy Bright Lights.
- Aby wykorzystać pełnię możliwości, jakie daje nam nowoczesne oświetlenie, najlepiej skorzystać z pomocy profesjonalistów. Na efekt końcowy danej realizacji wpływa jakość zastosowanych urządzeń, ich parametry optyczne oraz dostosowanie do bryły architektonicznej danego obiektu. Bez odpowiedniego przygotowania i wiedzy, połączenie tych elementów nie jest możliwe, a inwestycja w urządzenia - nie przynosi oczekiwanych efektów.
Więcej na: http://brightlights.pl/

-
Majówka, Dzień Dziecka, święta lokalne i narodowe - instytucje samorządowe często są organizatorami wydarzeń okolicznościowych, które integrują lokalną społeczność i pozwalają wspólnie świętować. Często istnieje potrzeba, aby zaakcentować te wyjątkowe spotkania także odmiennym wyglądem budynków i przestrzeni publicznych. Tu z pomocą coraz częściej przychodzi nowoczesne oświetlenie. więcej
-
Zapala się, kiedy mamy wstać do szkoły, a później pracy. Gaśnie, gdy nastaje pora oglądania filmu w sobotni wieczór. Wskazuje drogę, steruje ruchem, pomaga w wielu codziennych sytuacjach. Światło jest wszędzie i z czasem my sami mamy coraz większy wpływ na jego kształt, działanie i możliwości użytku. Jaką rolę odgrywa w teatrze? Jak sprawić, aby przestało być tylko narzędziem, a stało się częścią spektaklu, dziełem sztuki? więcej
-
Podczas projektowania dowolnego sklepu czy obiektu handlowego należy odpowiedzieć sobie na wiele pytań: w jaki sposób rozmieścić produkty, jak je wyeksponować, gdzie umieścić elementy informacyjne, jaka będzie ścieżka zwiedzania sklepu przez klienta, co sprawić, żeby klient czuł się dobrze i wyszedł zadowolony. A co z oświetleniem, czy to ważny aspekt? Zastanawialiście się kiedyś jaki wpływ na sprzedaż ma światło? więcej
-
Żyjemy w czasach, w których jakość to stanowczo za mało. Projekt powinien nie tylko być atrakcyjny wizualnie, ale również oddawać DNA marki, stanowić swojego rodzaju wizytówkę, która pomoże wyróżnić go w przestrzeni miejskiej. więcej

- ARCHITEKTURA: Samorząd w dobrym świetle: oświetlenie okolicznościowe.
- WNĘTRZA: Oświetlenie w teatrze
- WNĘTRZA: Światło a sprzedaż – co warto wiedzieć?
- ARCHITEKTURA: Technologia a przestrzeń publiczna, czyli jak wyróżnić się na mapie miasta?
- ROZMOWY O ARCHITEKTURZE: Światło ma znaczenie: wywiad z Radosławem Zacheją, prezesem firmy Bright Lights