Koncepcja “The Collection” stała się główną osią prezentacji najnowszych propozycji firmy, zarówno pod kątem wyjątkowości wzorów i serii kolorystycznych, jak i swoich głównych marek: Dekton, Silestone oraz Sensa by Cosentino. Nowa strategia marketingowa odzwierciedla uniwersalną segmentację rynku. Od teraz niektóre kolekcje, ze względu na swój ekskluzywny charakter, będą dostępne jedynie dla najbardziej zaangażowanych partnerów Cosentino, pracowni kamieniarskich i studiów kuchennych współpracujących z firmą regularnie poprzez programy partnerskie na dedykowanej profesjonalistom platformie internetowej Pro Cosentino.
Ten przełomowy ruch ma swój początek właśnie podczas światowej premiery najnowszej gamy kolorystycznej – “The Collection Dekton 2020”. Kolekcja łączy ze sobą cztery zestawy wzorów i kolorów, przeplatających awangardowe tekstury, elegancki i wytworny styl oraz hipnotyczne odcienie. Tym, co wyróżnia się najbardziej jest elegancja i płynność linii Dekton Liquid, zaprojektowanej przez londyńskie studio PATTERNITY i niezwykle ciepło przyjętej na ostatnim Miami Design Forum. Wyjątkowo przyciąga również esencja natury uchwycona w dwóch matowych odcieniach o niezwykłej głębi – ciemnej zieleni i granacie – z kolekcji Dekton Chromica, zaprojektowanej we współpracy z Daniel Germani Designs.
Trzecią część “The Collection” stanowi innowacyjna i elektryzująca seria Avant-Garde‘20, czyli odważne odcienie zainspirowane naturalnym kamieniem. To propozycja dla poszukujących do swoich domów i inwestycji oryginalnych materiałów i wzorów, które nadadzą ton blatom kuchennym i łazienkowym, schodom, okładzinom ścian, a nawet elewacjom. Dopełnieniem tych wyjątkowych zestawów jest Portfolio‘20, bardziej stonowana i delikatna, jednak nie mniej piękna propozycja skierowana do miłośników subtelnych odcieni inspirowanych naturą.
Uroczysta premiera nowych wzorów „The Collection” dla klientów firmy oraz mediów będzie miała miejsce już 26 marca w Warszawie.
Więcej na: www.cosentino.com

-
Cosentino, pochodząca z Hiszpanii firma produkująca wielkoformatowe powierzchnie architektoniczne, na co dzień współpracuje z producentami mebli, projektantami, a także pracowniami kamieniarskimi z całego kraju. Sytuacja związana z epidemią koronawirusa wpłynęła na funkcjonowanie całej branży, forsując wprowadzenie nowych rozwiązań i metod pracy. Zespół Cosentino poprosił swoich partnerów o komentarz na temat tego jak zmieniła się ich praca w związku z ograniczoną możliwością bezpośredniego kontaktu z klientami. więcej
-
Obok eleganckiego kamienia naturalnego, w naszych domach coraz częściej pojawiają się nowoczesne materiały, ujmujące estetyką i zachwycające doskonałością technologiczną. Dzięki wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wśród architektów i projektantów wnętrz. Prawdziwym hitem stały się powierzchnie ultrakompaktowe, zwane również spiekami kwarcowymi. Udowadniają, że efekt kamienia da się osiągnąć bez niedogodności i wymagań związanych z pielęgnacją i użytkowaniem naturalnego surowca. więcej
-
Kuchnia to część domu, która wymaga od nas bardzo dobrego rozplanowania. Z jednej strony oczekujemy w niej sprawdzonych materiałów, o jak najwyższej jakości i odporności na intensywną eksploatację; z drugiej, mamy do czynienia z prawdziwym sercem domu, coraz częściej pełniącym także rolę reprezentacyjną. Na co zwrócić uwagę podczas projektowania, tak by przez długie lata cieszyła właścicieli zarówno swą estetyką, jak i funkcjonalnością? więcej
-
Hiszpańska marka Cosentino nie zwalnia tempa. Projekt najnowszej kolekcji Dekton Liquid, wielkoformatowej powierzchni o wszechstronnym zastosowaniu, powierzono duetowi Patternity, kreatywnemu studiu docenionemu przez Vogue, The New York Times, The Telegraph czy Wallpaper*. Powstała przy współpracy z zespołem ds. designu w Cosentino premiera nowej kolekcji miała miejsce podczas zakończonego właśnie Design Miami. więcej
