Nowe produkty, prace młodych projektantów, nieszablonowe pomysły wspierać ma konkurs Think Big. Opisywany jako program dla małych firm z globalnymi ambicjami, ma pomóc we wprowadzaniu na rynek nieszablonowych rozwiązań. Organizator Think Big, firma UPC Biznes zaprasza działające już firmy. W konkursie wziąć udział może każde przedsiębiorstwo, działające co najmniej rok i dysponujące nietypowym pomysłem na rozwój. Na zwycięzcę czeka 40 000 zł i pomoc we wdrożeniu projektu.
To już druga edycja konkursu. W pierwszej, pilotażowej odsłonie Think Big (przełom 2013 i 2014), był „Dzień Inspiracji”, zaś zwycięzcą został IzzyBike, czyli projekt komercjalizacji roweru z napędem na przednie koło, pozbawionego łańcucha.
Pierwszy etap programu, w którym zbierane są zgłoszenia, trwa 2 miesiące. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju biznesu firmy można przesyłać, wypełniają formularz ze strony http://thinkbig.upc.pl/. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 7 listopada. W drugim etapie, który rozpocznie się jeszcze w listopadzie, internauci wybierać będą dziesięć projektów, które przejdą do finału.