Design
DESIGN

Polskie lampy podbijają USA

  • Komentarze

Polskie lampy podbijają USA

Mat. Puff-Buff

  • Polskie lampy podbijają USA
  • Polskie lampy podbijają USA
  • Polskie lampy podbijają USA
  • Polskie lampy podbijają USA
  • Polskie lampy podbijają USA

Nadmuchane, świecące, designerskie – tak w trzech słowach można opisać projekty założycieli marki Puff-Buff – Ani Siedleckiej i Radka Achramowicza. Ostatnio mają pełne ręce roboty, bo ich lampy stają się coraz bardziej rozpoznawalne nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Właśnie wrócili zza oceanu, gdzie uczestniczyli w targach ICFF w Nowym Jorku i postanowili podzielić się swoimi wrażeniami z tej niezwykłej wyprawy.

Polski design na ICFF

ICFF to wielkie święto światowego designu. Targi zgromadziły ponad 36 tysięcy osób związanych z branżą projektową i wyposażenia wnętrz. Wśród stoisk nie mogło zabraknąć znanych i cenionych designerów Ani Siedleckiej i Radka Achramowicza, założycieli marki Puff-Buff. Ich lampy wypełniły wystawienniczą przestrzeń, cieszyły oko i wzbudzały zachwyt wśród odwiedzających. – To był dla nas niezwykle pracowity, ale także emocjonujący czas – mówi Radek Achramowicz – nasze projekty zostały bardzo dobrze przyjęte, pozyskaliśmy wielu nowych klientów i zyskujemy coraz większą popularność. Uczestnictwo w ICFF to wielki zastrzyk energii do działania, a że głowy mamy pełne pomysłów, z pewnością pozytywnie wpłynie ona na ich realizację – dodaje.

Bąbelki i nie tylko

Obok tak rozświetlonego stoiska nie dało się przejść obojętnie. Na ekspozycji znalazły się konstelacje BUBBLES o złożonych konstrukcjach, pozytywne emocje wzbudzała tez ORCA inspirowana morskim ssakiem, a także BIG PUFF, wyróżniona nagrodą GOOD DESIGN. – ICFF było dla nas wielkim wyzwaniem strategicznym oraz logistycznym. Dzięki długim i satrannym pzygotowaniom do tego wydarzenia, odwiedzający targi ICFF mogli przekrojowo poznać ofertę marki Puff-Buff – komentuje Anna Siedlecka.

Życie po ICFF

- Choć targi ICFF za nami, my nie zwalniamy tempa – mówi Radek Achramowicz. – Oprócz realizacji zamówień, czekają nas kolejne wyzwania, planujemy też nowe projekty. Czym jeszcze zaskoczy nas Puff-Buff? Przekonamy się wkrótce!

Więcej informacji: www.puff-buff.com

przeczytaj rowniez
Data publikacji: 13.06.2018 11:54
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.