Lifestyle
LIFESTYLE

Być jak Mark Zuckerberg. Czyli ubierz się jak założyciel Facebook’a!

  • Komentarze

Być jak Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg, założyciel i prezes Facebook’a został uznany za najgorzej ubranego faceta w branży IT na świecie

Fot: www.techprone.com
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Mark Zuckerberg
  • Być jak Bill Gates

Mark Zuckerberg, założyciel i prezes Facebook’a został uznany za najgorzej ubranego faceta w branży IT na świecie. Prestiżowe pismo o modzie „GQ” nie zostawiło na młodym miliarderze suchej nitki. Ale pewna firma odzieżowa wywęszyła już w tym interes. Stworzyła kolekcję ubrań inspirowanych stylem (a raczej brakiem stylu) Marka Zuckerberga

Co byś zrobił, gdybyś na koncie miał miliardy dolarów? Czy nosiłbyś tylko garnitury od Armaniego, a nawet skarpetki z metką Versacego? Bogacze z Silicon Valley, czyli Doliny Krzemowej w Kalifornii pokazują, że góra pieniędzy wcale nie musi iść w parze z dobrym lookiem. Najbogatsi ludzie branży komputerowej i internetowej za nic mają wyszukane ubrania. Gorzej, wyglądają jak lumpy!

Prestiżowy magazyn „GQ” wypunktował najgorzej ubranych facetów z branży IT. Na czele rankingu jest Mark Zuckerberg. Redaktorzy pisma tak wypowiedzieli się o wizerunku właściciela Facebooka: „Jest nieświadomy faktu, że jeansy i krawaty produkowane są także w wąskich fasonach – lub, że garnitury istnieją. Ojciec Facebooka kocha wykorzystywać do znudzenia wygląd prosto-z-zajęć-ze-statystyki”.

Jednak biedny styl Zucka zainspirował powstanie marki ubrań! W internecie ma sklep - Mark by Mark Zuckerberg. Można w niej poczytać, co zrobić, by być jak Mark Zuckerberg!

Być jak Mark Zuckerberg

Po pierwsze białe skarpetki, najlepiej takie, które są już zmechacone i znoszone. Wkładamy je do… plastikowych klapek. Tak, tak – to największa zbrodnia modowa, ale słynny miliarder popełnia ją co dzień. Bo w pracy Zuckerberg uwielbia mieć nogę „przewietrzaną” i swobodną. Żadne lakierki tego nie zapewnią. Do tego jeansy, ale nie jakieś rurki! Zuck uwielbia luźne, bezkształtne i… kolejna zgroza – z elastycznym paskiem! Takie spodnie, które noszą starsze panie, Zuck zaadoptował bez żenady do swojego looku. Uważa, że są praktyczniejsze od zwykłych, bo nie trzeba wkładać paska (mamy z głowy dylemat jaki pasek do jakich spodni etc.).

Imagu miliardera, mającego za nic reguły świata mody, dopełniają sprany T-shirt oraz zarzucony na górę… oczywiście nie płaszcz ani marynarka, ale szlafrok. Za duży, za to z wielkimi kieszeniami, gdzie zmieścimy jakąś kanapkę (najlepiej ulubione przez Zucka - Really Big Chicken Sandwich Combo z fast-foodowej sieci Jack in the Box).

Oczywiście sieć odzieżowa Mark by Mark Zuckerberg nie sprzedaje tych elementów – te każdy z nas znajdzie w lumpeksie albo w kontenerach na szmaty. Firma ma za to kolekcję bluz z kapturem (które CEO Facebooka uwielbia), T-shirtów oraz torb – wszystkie białe z jedyną ozdobą – nazwą linii odzieżowej. Ceny bynajmniej nie tylko na kieszeń miliarderów – bo oscylują od 18 do 34,99 dolarów. A więc bycie jak Zuckerberg jest na wyciagnięcie ręki!

Być jak Bill Gates

Archirama poleca nie tylko styl Marka Zuckerberga. Uważamy, że można inspirować się też innymi potentatami z branży IT. Proponujemy look à la Steve Jobs, założyciel Apple’a. Potrzebne są wam brzydkie dżinsy w najgorszym niebieskim kolorze i czarny (a raczej już lekko zszarzały) sweter z golfem.

A może chcecie poczuć się jak Bill Gates, twórca Microsoftu? Z całej trójki prezentuje on najbardziej „wysmakowany” styl księgowego z prowincji (nie ubliżając księgowym). Nosi sweterki w serek w geometryczne wzory, do tego pomiętą koszulę (rzecz jasna bez krawatu!), do tego spodnie, jakie wam wpadną w ręce i okulary w najmniej modnych oprawkach danego sezonu.

Jak widzicie łatwo być, a raczej wygadać jak miliarder. Niestety nie mamy rad, co zrobić, by zbudować firmę, która potrafi zawojować cały świat. Ale może jak już ubierzecie się jak Mark Zuckerberg, w ubranie niekrępujące i niezobowiązujące, Wasze umysły otworzą się i sami wpadniecie na jakiś genialny pomysł!

przeczytaj rowniez
Autor: Filip Wolf
Zdjęcia: www.markbymarkzuckerberg.com, Flickr/Joi, www.filmweb.pl, www.techprone.com, Flickr/jolieodell
Data publikacji: 30.08.2011 11:52
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.