Torebki Goshico coraz częściej widzimy na polskich ulicach. Charakterystyczne połączenie filcu w stonowanym kolorze i wyrazistego folkowego motywu to znak rozpoznawczy polskiej marki. Torebki cieszą się szczególną popularnością zwłaszcza wśród turystów, zachwyconych funkcjonalnością oryginalnej pamiątki z pobytu w Polsce. W poprzednich sezonach, jako przewodnie motywy kolekcji używane były już wzory kaszubskie, łowickie ale również greckie terakoty, czy perskie mozaiki. Goshico to przede wszystkim jakość, wszelkie produkty wykonywane są ze skory i odpornego na zniszczenia filcu, są ręcznie wycinane i następnie zszywane.
>>Jakie buty na wiosnę i lato?
Najnowsza kolekcja Goshico ma przede wszystkim trafiać w gusta turystów, którzy przyjadą do Polski na Euro 2012. Zdecydowano się na użycie dwóch rozpoznawalnych na świecie sztandarów polskości: tradycyjnych wzorów ludowych oraz Fryderyka Chopina - jednym ze wzorów jest fragment jego partytury. W skład kolekcji wchodzą pojemne torby, portmonetki, kosmetyczki, torebki na pasku i pokrowce na komórki i laptopy. Na razie oferta skierowana jest raczej do piękniejszej części przyjeznych kibiców, jednak jak zapowiadają projektantki Goshico już niedługo pojawi się kolekcja dedykowana mężczyznom. Cena: od 55 złotych za etui na komórkę do 300 złotych za dużą torbę.