Urodzinowe przyjęcie BoConcept odbyło się w jednym z trzech stołecznych salonów marki. Świętowano podczas niego aż cztery okazje: 18 lat BoConcept w Polsce, 66 – na świecie, jubileusz 10-lecia ikony designu - fotela Imola (projektu Henrika Pedersena) oraz 5. urodziny salonu przy Woronicza 31. Showroom odwiedzili liczni dziennikarze, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, projektanci, styliści oraz celebryci. Event poprowadziła Olga Kisiel-Konopka – właścicielka OKK! PR.
Tego wieczoru swój wykład „Pomyśl(na) przyszłość. Trendy 2019/20” zaprezentował trendwatcher Michał Mazur z TrendNomad.com. Uczestnicy wydarzenia poznali również nietypową, artystyczną odsłonę ikony designu – fotela Imola. Jak powstała jego pierwotna, ikoniczna wersja? Przed dekadą Henrik Pedersen znalazł inspirację do stworzenia swego dzieła w jednej z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda ze stron fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a zaokrąglone kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych. Tak nietuzinkowe połączenie nadaje mu dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Natomiast jego „nowe wcielenie”, wersja zinterpretowana współcześnie powstała za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa, a także projektanta mody, znakomitego artysty - Mateusza Sudy. Zaprezentowaną podczas urodzin wyjątkową odsłonę mebla wyróżnia intensywna czerwień materiału i charakterystyczna dla artysty kreska.
Z okazji jubileuszu 10-lecia fotela Imola, marka przygotowała 600 egzemplarzy z edycji limitowanej, wykonanych ręcznie w nowej odsłonie: miękkim, luksusowym czarnym aksamicie. Do tej pory sprzedano ich 300 – unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności.
Krótkie wystąpienie zaprezentował gospodarz wieczoru - Kamil Maślanka, współwłaściciel BoConcept Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do zwycięzców trafiły m.in. miniaturki fotela Imola, plakaty czy biżuteria. Najnowszą technologię zaprezentowała marka Samsung. Goście mogli przekonać się o niezwykłej jakości obrazu, którą gwarantuje telewizor QLED 8K. O podniebienia przybyłych zadbała restauracja MJUD, a dobry humor zapewnił ABSOLUT. Partnerami wydarzenia były również marki Jo Malone London oraz On My Wall.
Więcej informacji o BoConcept Warszawa na stronie: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

-
Płynne, organiczne kształty to znak rozpoznawczy projektów Karima Rashida. Tym razem ceniony na świecie designer stworzył dla marki BoConcept kolekcję mebli przeznaczonych do niewielkich przestrzeni. Chelsea – bo o niej mowa – ma być miejską w małych mieszkaniach, ale wciąż dawać poczucie wysokiej jakości, luksusu i dobrego rzemiosła. więcej
-
Otwórz drzwi, zyskaj dodatkową przestrzeń i relaksuj się komfortowo spędzając czas z bliskimi na świeżym powietrzu. Wiosna w pełni, a BoConcept nawet w obliczu obecnej sytuacji zachęca do znalezienia czasu i chęci, by odpowiednio przygotować outdoorowe przestrzenie – niech będą tak stylowe, jak te domowe! więcej
-
Stan zagrożenia epidemicznego to poważny powód, by zostać w domu. Zamknięci w czterech ścianach wcale nie musimy rezygnować z designu na najwyższym poziomie. Przeciwnie, właśnie teraz jest dobry moment na to, by docenić kunszt duńskiego wzornictwa – prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar. W związku z czasowym zamknięciem salonów stacjonarnych, marka BoConcept koncentruje obecnie swoje działania w sferze e-commerce, niezmiennie kładąc główny nacisk na wysoką jakość obsługi klienta. więcej
-
Wyjątkowe czasy wymagają wyjątkowych rozwiązań. Atlanta – nowość marki BoConcept – to system mebli biurowych, które dopasują się do każdego zespołu, powierzchni biurowej i stylu. Także w nietypowych warunkach domowego biura to rozwiązanie sprawdzi się idealnie. więcej
