Architektura wnętrz. Lokal mimo swego luksusowego wnętrza nie odwraca uwagi od tego, co w salonie z odzieżą najważniejsze- ubrań. Nowoczesne wnętrze mieści się w zabytkowej kamienicy w samym centrum Łodzi. Właściciele lokalu chcieli, by był to ekskluzywny i elegancki salon z odzieżą damską, którego nie powstydziliby się nawet światowi projektanci. Pierwszymi recenzentami architektury wnętrza byli więc przedstawiciele prestiżowych marek t.j. Michael Kors, Donna Karan, Steffen Schraut, Luisa Cerano, Airfield oraz Cambio. Od ich oceny uzależniona była współpraca architekta Pawła Kaczmarczyka z dawiddesign z właścicielami salonu.
Białe, nowoczesne wnętrze
Od wejścia do lokalu gości wita napis z cytatem autorstwa Josephine Baker: „I wasn’t really naked. I simply didn’t have any clothes on”. Do jego treści nawiązują wielkowymiarowe fotografie Sary Niedźwieckiej, które ukazują dojrzałe i zmysłowe kobiety. Aby jak najlepiej wyeksponować kolory ubrań postawiono na białą kolorystykę architektury wnętrza, które dodaje mu prostoty i nowoczesności.
Architekci nadali salonowi efekt artystycznego luzu
Ważną część architektury wnętrza stanowi jasna, drewniana i nieco podniszczona podłoga. Dzięki temu pomieszczenie ma ciepła i przytulną atmosferę. Dodanie czarnych akcentów w lokalu pozwoliło nadać mu mocniejszy charakter. Wiele uwagi poświęcono projektowi sufitu. Architekci z dawiddesign nadali mu bardzo czystą i charakterystyczną formę, z miękkimi optycznie, zaokrąglonymi i wygiętymi narożnikami. Z umieszczonych w okrągłych otworach opraw zerkają na dół wielkie, ponad metrowej średnicy oprawy, oraz małe reflektorki. Jak w każdym butiku z odzieżą bardzo ważną rolę odgrywa lada. Ta w salonie LA-DI-DA ma formę stylizowanego stołu z lustrem wkomponowanym w jego przód, za którym ukryto wszystkie elementy techniczne, m.in. kasę. Dzięki temu uwolniono blat.
Dodatki dopełniają całość architektury wnętrza
Wystrój architektury wnętrza buduje luźny a zarazem artystyczny klimat salonu. Luz i oryginalność uzyskano dzięki zastosowaniu elementów ekspozycji w postaci atrap albumów, porozrzucanych na podłodze. Na ich obwolutach wydrukowano logotypy firm, których produkty są oferowane w sklepie. W salonie zawieszono również podświetlone przezroczyste tkaniny, naciągnięte pod różnymi kątami ponad najdłuższym relingiem. Domowy klimat do architektury wnętrza wnosi czarno-biała sofa z pufami i małymi stolikami, umieszczona w narożniku. Ściany nad nią wyłożono wykonanymi indywidualnie tapicerowanymi panelami. Kontrastuje z nimi stalowy słup nośny, wbudowany w miejscu usuniętego fragmentu ściany. Stanowi jednocześnie rodzaj granicy między strefami sklepu, a jego naturalna surowa forma nadaje nowoczesnemu wnętrzu nieco loftowego klimatu.