W tej chwili wszyscy pracownicy salonów BoConcept pracują w trybie home office i niezmiennie pozostają do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie (czat na żywo poprzez aplikację Messenger). Dodatkowe informacje uzyskamy również, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu. Jeśli chcemy skontaktować się z przedstawicielem salonu BoConcept, wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdziemy w zakładce „Znajdź salon”, po wybraniu konkretnego showroomu. Pracownicy dostępni są w godzinach otwarcia salonów.
Najważniejszym elementem przeniesienia warszawskich salonów BoConcept do online’u jest Virtual Store. BoConcept przeniósł cały warszawski salon pokazowy do wirtualnej rzeczywistości w technologii 3D. Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu (#zostanwdomu), przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania.
https://boconcept.wnetrza3d.pl/
„Mimo wyjątkowej sytuacji pracujemy wciąż bardzo intensywnie. Rozszerzyliśmy obsługę elektroniczną klientów w kanałach social media – na Facebooku i Instagramie oraz poprzez aplikacje Facetime i Zoom. Tą drogą udzielamy obecnie klientom indywidualnych porad w zakresie stylizacji wnętrz, a także przekazujemy szczegółowe informacje o naszych produktach i usługach. Wszystkie zamówienia i wysyłki realizowane są terminowo i bez przeszkód. Już dziś zapraszamy naszych klientów do Virtual Store, dzięki któremu, nie wychodząc z domu, mogą oni odwiedzić warszawski salon BoConcept” – mówi Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept.
Spersonalizowane porady projektantów on-line
Do dyspozycji klientów wciąż pozostaje usługa projektowania wnętrz. Bezpośrednie spotkania z projektantami zastąpiono konsultacjami wideo. W trakcie takiej rozmowy omawiane są oczekiwania klienta, a następnie odbywa się wirtualna prezentacja kolekcji BoConcept, ze szczególnym uwzględnieniem produktów, odpowiadających konkretnym potrzebom danego inwestora.
Klienci, którzy chcą na żywo zobaczyć kolekcję, a także poznać możliwości konfiguracyjne poszczególnych systemów, mogą umówić się telefonicznie na indywidualne spotkanie w salonie przy ul. J. P. Woronicza 31 w Warszawie. Showroom udostępniany jest w uzgodnionym terminie tylko zainteresowanym klientom, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Instagram: instagram.com/boconceptwarszawa
Facebook: https://www.facebook.com/BoConceptWarsaw/

-
Płynne, organiczne kształty to znak rozpoznawczy projektów Karima Rashida. Tym razem ceniony na świecie designer stworzył dla marki BoConcept kolekcję mebli przeznaczonych do niewielkich przestrzeni. Chelsea – bo o niej mowa – ma być miejską w małych mieszkaniach, ale wciąż dawać poczucie wysokiej jakości, luksusu i dobrego rzemiosła. więcej
-
Otwórz drzwi, zyskaj dodatkową przestrzeń i relaksuj się komfortowo spędzając czas z bliskimi na świeżym powietrzu. Wiosna w pełni, a BoConcept nawet w obliczu obecnej sytuacji zachęca do znalezienia czasu i chęci, by odpowiednio przygotować outdoorowe przestrzenie – niech będą tak stylowe, jak te domowe! więcej
-
Wyjątkowe czasy wymagają wyjątkowych rozwiązań. Atlanta – nowość marki BoConcept – to system mebli biurowych, które dopasują się do każdego zespołu, powierzchni biurowej i stylu. Także w nietypowych warunkach domowego biura to rozwiązanie sprawdzi się idealnie. więcej
-
Miał być ponadczasowym fotelem wypoczynkowym. I ostatecznie taki właśnie się stał, choć jego twórca – Henrik Petersen, postanowił w 2008 roku zaprezentować coś zupełnie innego niż znane wówczas klasyczne formy. Fotel Imola, w którym jak ujął to sam projektant: „chodziło bardziej o płynną kreskę niż zasady geometrii”, to dziś prawdziwa ikona designu, identyfikowana z duńską marką BoConcept. więcej
