Biedronka zdecydowanie wkracza do centrum Warszawy. Jakiś czas temu zajęła miejsce kina Femina – został po nim tylko przystanek o tej samej nazwie. Podobno przy sklepie ma być niewielka sala kinowa, ale jak będzie, czas pokaże. Niedaleko Uniwersytetu Warszawskiego, na Nowym Świecie, uznawanym za jedną z najbardziej prestiżowych i najdroższych ulic w mieście, dyskont zajął najniższą kondygnację kamienicy. W kwietniu 2015 przyszedł czas na Dworzec Centralny.
Nowy sklep zajął pomieszczenia zachodniej antresoli dworca. Powierzchnia dyskontu wynosi przeszło 680 mkw, jest to więc największy sklep sieci działający na terenie dworca kolejowego w Polsce. Inne mieszczą się m.in. na niedalekim Dworcu Wschodnim w Warszawie i na terenie stacji Kraków Główny. Szczęśliwie, logo zostało dostosowane do architektury wnętrz. Zamiast charakterystycznych mocnych kolorów jest dyskretna typografia, białe litery na ciemnym tle.
Kolejarze chcą, by Dworzec Centralny był bardziej dochodowy. Według informacji PKP S.A. już wkrótce pojawią się kolejni najemcy.
Władze spółki planują też spore zmiany na terenie budynku. Choć Centralny został poddany liftingowi zaledwie kilka lat temu, przed Euro 2012 (proj. Towarzystwo Projektowe), znów ma się zmienić. Z głównej hali znikną szklane bryły pawilonów, pojawi się za to wielka antresola. Projekt przygotowany został w biurze projektowym SUD Architekt Polska Sp. z o.o. Przedstawiciele PKP mówią o estetyzacji dworca. W tej sprawie można dyskutować, ale jeśli chodzi o komercjalizację – pewnie okaże się finansowym sukcesem.
