Wnętrza
WNĘTRZA

Grupa Cosentino w Polsce

  • Komentarze

Grupa Cosentino w Polsce

Mat. Cosentino

  • Grupa Cosentino w Polsce
  • Grupa Cosentino w Polsce
  • Grupa Cosentino w Polsce
  • Grupa Cosentino w Polsce
  • Grupa Cosentino w Polsce

Grupa Cosentino to rodzinna firma kamieniarska, ale o globalnym zasięgu. Obecna jest w 40 krajach, a aktywa ma właśnie w 29 z nich, oferując szeroką gamę innowacyjnych rozwiązań dla branży architektonicznej. Od kilku lat działa w Polsce i prężnie rozwija się - w lutym 2018 roku, Cosentino otworzyło swoje pierwsze centrum logistyczne w podwarszawskim Parzniewie.  

Początek działalności Grupy Cosentino związany jest z wydobyciem, przetwarzaniem i sprzedażą marmuru w prowincji Almeria, w Hiszpanii. Od 1979 roku firma dynamicznie się rozwija, a prowadzone nieustannie badania sprawiły, że Cosentino sięgnęło po najnowocześniejszą technologię, wykorzystując ją do produkcji innowacyjnych materiałów i wysokiej jakości rozwiązań dla świata architektury. Dzięki współpracy z klientami oraz partnerami, firma przewiduje potrzeby rynku i odpowiada na nie, opracowując nowatorskie rozwiązania, które podnoszą jakość życia ludzi
i jednocześnie stanowią dla nich inspirację.

Od samego początku swojego istnienia marka stawia na zrównoważony rozwój, co zapewnia jej czołową pozycję w przemyśle kamieniarskim. Dużą część swoich zysków reinwestuje, przeznaczając środki na poszukiwanie pionierskich rozwiązań w swojej branży. Cosentino stosuje zaawansowaną technologię, by tworzyć nowoczesne powierzchnie, pozwalające na aranżację pięknych wnętrz zarówno w prywatnych domach, jak i obiektach komercyjnych. Różnorodne rozwiązania, oferowane przez markę, zapewniają wachlarz możliwości zarówno architektom, jak i specjalistom z branży budowlanej.

Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.

Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw, w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.

Centra Cosentino to dowód na to, że firma jest całkowicie oddana swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie cechy magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.

Portfolio Grupy Cosentino

Dekton® by Cosentino to najmłodsza marka z katalogu firmy. Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Dekton® pozwala upiększać przestrzeń wielkoobjętościowymi i wielkoformatowymi płytami, których ilość zastosowań w projektowaniu jest niezmierzona. Ponadto materiał można w pełni spersonalizować, dzięki czemu jest idealnym sprzymierzeńcem projektantów i architektów.  Na ofertę marki Dekton składa się 8 zróżnicowanych kolekcji płyt. Więcej informacji na:http://www.dekton.com/

Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu, dzięki czemu powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Kolekcję tworzą płyty dostępne w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Wśród produktów marki Silestone znajdziemy m.in. bestsellerową serię Eternal, inspirowaną kamieniem naturalnym. Kolory i żyły łączą się w każdej płycie nieco inaczej, tak, aby stworzyć unikalny wzór. Kolekcja jest odzwierciedleniem niepowtarzalnego piękna i elegancji, występującego w samej naturze. Marka Silestone, w 2015 roku, świętowała swoje 25-lecie.

 http://www.silestone.com/

Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia, a tego typu ochrona jest gwarantowana przez 15 lat użytkowania. Sensa by Cosentino® oferuje szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie:http://www.sensabycosentino.com

Wśród ambasadorów marek Grupy Cosentino znaleźli się: amerykańska supermodelka - Cindy Crawford, hiszpański tenisista – Rafael Nadal oraz David Muñoz – szef kuchni kilku madryckich restauracji.

13.09.2018r. w Parzniewie koło Warszawy odbędzie się oficjalne, wielkie otwarcie pierwszego centrum logistycznego Cosentino w Polsce. Hiszpański wieczór poprowadzi znana i ceniona krytyk designu – dr Krystyna Łuczak Surówka. Swoją obecnością wydarzenie uświetnią Ambasador Hiszpanii Francisco Javier Sanabria Valderrama oraz przedstawiciele Grupy Cosentino z głównej siedziby w Almerii. Na scenie z wystąpieniem o kamieniu w architekturze pojawi się również światowej sławy designer i projektant wnętrz – Robert Majkut.

Więcej o Grupie Cosentino oraz jej markach dostępne na stronie:  http://www.cosentino.com/

przeczytaj rowniez
  • Kuchnia i łazienka marzeń w czasie epidemii
    Kuchnia i łazienka marzeń w czasie epidemii

    Cosentino, pochodząca z Hiszpanii firma produkująca wielkoformatowe powierzchnie architektoniczne, na co dzień współpracuje z producentami mebli, projektantami, a także pracowniami kamieniarskimi z całego kraju. Sytuacja związana z epidemią koronawirusa wpłynęła na funkcjonowanie całej branży, forsując wprowadzenie nowych rozwiązań i metod pracy. Zespół Cosentino poprosił swoich partnerów o komentarz na temat tego jak zmieniła się ich praca w związku z ograniczoną możliwością bezpośredniego kontaktu z klientami. więcej

  • Cosentino prezentuje najnowsze kolekcje marki Dekton
    Cosentino prezentuje najnowsze kolekcje marki Dekton

    Cosentino należy do największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów powierzchni wielkoformatowych na świecie. Pochodząca z Hiszpanii firma zaprezentowała właśnie „The Collection”, najnowszą propozycję wzorów marki Dekton. Wraz z premierowymi kolekcjami chce pokazać także nowatorskie podejście do promocji i marketingu swoich produktów.  więcej

  • Kamień w nowej formie
    Kamień w nowej formie

    Obok eleganckiego kamienia naturalnego, w naszych domach coraz częściej pojawiają się nowoczesne materiały, ujmujące estetyką i zachwycające doskonałością technologiczną. Dzięki wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wśród architektów i projektantów wnętrz. Prawdziwym hitem stały się powierzchnie ultrakompaktowe, zwane również spiekami kwarcowymi. Udowadniają, że efekt kamienia da się osiągnąć bez niedogodności i wymagań związanych z pielęgnacją i użytkowaniem naturalnego surowca. więcej

  • Trzy sposoby na ponadczasową kuchnię
    Trzy sposoby na ponadczasową kuchnię

    Kuchnia to część domu, która wymaga od nas bardzo dobrego rozplanowania. Z jednej strony oczekujemy w niej sprawdzonych materiałów, o jak najwyższej jakości i odporności na intensywną eksploatację; z drugiej, mamy do czynienia z prawdziwym sercem domu, coraz częściej pełniącym także rolę reprezentacyjną. Na co zwrócić uwagę podczas projektowania, tak by przez długie lata cieszyła właścicieli zarówno swą estetyką, jak i funkcjonalnością? więcej

Data publikacji: 12.09.2018 15:34
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.