Wnętrza
WNĘTRZA
Wnętrza. Biuro z nowoczesnym designem

Wnętrza nowoczesnych biur. Aranżacja salonu sprzedaży na plus

  • Komentarze

Wnętrze salonu sprzedaży na plus 2

Stylowe, designerskie takie może być wnętrze salonu sprzedaży 

Fot: Maciej Frydrysiak
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus 2
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus
  • Wnętrze salonu sprzedaży na plus

Stylowe, designerskie takie może być wnętrze salonu sprzedaży. Zobacz jak można zaaranżować wnętrze w nowoczesnym stylu dbając o marketing marki. Obejrzyj projekt wnętrza salonu sprzedaży jednej z sieci komórkowych autorstwa pracowni wierszyłłowski i projektanci.

Tak Mikołaj Wierszyłłowski z biura wierszyłłowski i projektanci mówi o szczegółach swojego projektu: To skomplikowane zadanie projektowe z pogranicza projektowania wnętrz i designu produktu. Celem projektu było zbudowanie zupełnie nowej atmosfery wnętrz salonów sprzedaży dla sieci PLUS zgodnej z nowymi założeniami strategii marketingowej "daj o siebie zadbać ".

Inwestor bardzo precyzyjnie określił swoje oczekiwania a zespół powołany do koordynacji projektu szczegółowo nadzorował prace nad projektem dbając o funkcjonalność, trwałość rozwiązań a także nad tym by projekt spełniał założenia wdrożenia w wielkiej sieci sprzedaży a także późniejsze " życie projektu " w sieci. Tak więc było to świetne doświadczenie pracy w wielobranżowym zespole specjalistów zajmujących się technikami sprzedaży / merchandisingu / marketingu / logistyki / technologami itd.

Design wnętrza kojarzący się z domem

Tak jak napisałem wcześniej projekt podzielić można na dwa zadania - wizerunek wnętrza punktu sprzedaży oraz projekt systemu wyposażenia które produkowane jest w dużej serii tylko dla PLUS. W skład systemu wchodzą meble ekspozycyjne telefonów i usług , meble miejsc obsługi klienta, niektóre i lampy elementy dekoracyjne. System mebli ekspozycyjnych uwzględniać musiał zaawansowane technologie prezentacji usług oraz zabezpieczeń ekspozycji.

Wszystkie elementy musiały spełniać warunek szybkiego montażu i logistyki by sprawnie realizować zmianę wizerunku sieci, tak jak pisałem wcześniej zaprojektowane przez nas elementy musiały spełniać wymagania wielkoseryjnej masowej produkcji. Na początku pracy bardzo trudno było nam znaleźć wspólny mianownik dla klientów jednej z największych sieci komórkowej w Polsce. Postawiliśmy na przyciągające się przeciwieństwa.

>>Biuro inspiruje! Dizajn w polskich biurach

Z jednej strony biały, sterylny, prawie niewidoczny system ekspozycji na którym produkt, technologia są najważniejsze i wyspy nowości o prostych, opływowych, nowoczesnych formach stojące na środku punktów sprzedaży skontrastowane z miejscami obsługi klienta, których atmosfera "nie nadąża" za zaawansowaną technologią jednak pozwala nam poczuć się bezpiecznie. Miejsca te o swobodnej "casualowej" atmosferze przypominają ulubioną restaurację / dom babci / spotkania z przyjaciółmi.

>>Loftowy klimat na poznańskim poddaszu

Krzesła z naturalnego drewna o formie będącej współczesną interpretacją wzorów z lat 50 są miłe w dotyku, w tle sprzedawcy nasza interpretacja "boazerii" znanej z wielu polskich domów, na której wiszą pamiątki, wspomnienia z dawnych i współczesnych telewizyjnych kampanii reklamowych z których PLUS jest tak znany. Zależało nam by dystans marki do samej siebie , dowcip za który lubią ją klienci i którym tak odróżnia się od konkurencji widoczny był też we wnętrzach salonów. Podkreślają to tworzywowe poroża i kąciki dla dzieci złożone z magnetycznych naklejek.

przeczytaj rowniez
Autor: Mikołaj Wierszyłłowski, Tomasz Wojciechowski
Zdjęcia: Maciej Frydrysiak
Data publikacji: 31.05.2012 13:25
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.